Actualitate
Spitalul Județean nu păstrează tot personalul medical angajat în pandemie. Decizie!
86 de persoane sunt angajate în prezent la nivelul Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu în baza legii privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19. Dintre acestea, 22 de persoane sunt angajate pe posturi vacante în statul de funcții și 64 sunt angajate pe posturi temporar vacante din structuri temporare, înființate la începutul pandemiei de coronavirus.
În ședința Comitetului Director al unității medicale care a avut loc luni, 23 mai, a fost aprobată demararea procedurii de organizare a examenelor de ocupare a 22 de posturi vacante în statul de funcții și ocupate în prezent de personal angajat în perioada stării de alertă sau a situațiilor de risc epidemiologic și biologic.
Este vorba despre un post de medic specialist, 10 posturi de asistenți medicali, 8 posturi de brancardieri și 3 posturi de șofer autosanitară. Aceste examene vor avea loc în perioada imediat următoare.
În ceea ce îi privește pe cei 64 de angajați, Comitetul Director nu a aprobat demararea procedurii de organizare a examenelor, întrucât aceștia ocupă posturi temporar vacante în cadrul unor structuri nou create, temporare.
”La începutul lunii mai, conducerea Spitalului Județean de Urgență Târgu-Jiu a solicitat precizări de la Ministerul Sănătății despre modalitatea legală prin care aceștia ar putea fi încadrați pe durată nedeterminată. Momentan, nu s-a primit niciun răspuns”, au transmis reprezentanții Spitalului Județean din Târgu Jiu.
În această situație se află 34 de asistenți medicali, 21 de infirmieri, 5 îngrijitoare de curățenie și patru brancardieri, încadrați la Compartimentul ATI-Suspecți Covid, Compartimentul ATI Covid, Secția Boli Infecțioase și activitate zona tampon.