Social
Mai puțină birocrație la RAR
Clienții Registrului Auto Român sunt îndemnați să apeleze imediat la șeful reprezentanței unde au fost cu vehiculul, în cazul în care au vreo nemulțumire.
„Șefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziție cu explicații și lămuriri despre interacțiunea dumneavoastră cu instituția noastră! Stimați clienți, vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară”, anunță RAR.
Șeful de reprezentanță are obligația să verifice orice nemulțumire și să intervină dacă este cazul.
„Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări”, a transmis instituția.
Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția clienților în timpul programului de lucru. Pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, puteți găsi datele de contact ale fiecăruia dintre ei.