Actualitate

Giorgi: Reductorul care trebuia să fie nou a crăpat după o oră de funcționare

Fostul supraveghetor din Complexul Energetic Oltenia, Gabriel Giorgi, a mai făcut o dezvăluire cu privire la activitatea societății.

“Joi, 25.09.2022, a pornit excavatorul 06 de la UMC Roșia! Reductorul intermediar care trebuia să fie nou... cu multe miliarde... a crăpat după o oră de funcționare! Firma care s-a ocupat de întreaga modernizare (pe multe miliarde) a adus în această dimineață, în grabă, ruginitura din fotografie să înlocuiască reductorul modernizat”, a scris ieri Giorgi pe pagina de socializare.

Acesta acuză conducerea companiei că nu face nimic pentru îmbunătățirea condițiilor de muncă. “Mai este ceva de spus?! Cam așa coordonează Daniel Burlan activitatea din minerit și energie! Ne mai întrebăm de ce oamenii mor cu zile în CE Oltenia! Condițiile de muncă sunt vitrege și conducerea CEO nu face nimic pentru a le îmbunătăți! Banii se duc în buzunarele șmecherilor în loc să fie investiți în echipamente”, a mai scris Giorgi.

Acesta a fost supraveghetor timp de patru luni la CE Oltenia, după care nu i-a mai fost prelungit mandatul. Managerul CE Oltenia, Daniel Burlan, a spus despre el că este un personal conflictual și că, dacă crede că sunt nereguli la companie, să sesizeze organele abilitate.

Giorgi speră însă ca acestea să se autosesizeze. “Sper că organele abilitate să se sesizeze și poate ne spun și ce s-a întâmplat cu furturile de anul trecut din interiorul carierei Peșteana, 9 reductoare și 2 motoare! Sunt curios dacă Burlan a făcut vreo adresă către poliție să se intereseze de stadiul în care se află cercetările în dosarul/dosarele respective! Oare cel/cei care au fost implicați în aceste furturi au legătură și cu modernizarea reductorului care tocmai a crăpat??? Oare de ce Burlan, din proprie inițiativă, a retras CE Oltenia (implicit s-a închis și dosarul penal) din dosarul penal in care se cerceta furtul(dovedit) celui de-al treilea motor de la Peșteana?”, a mai scris Giorgi, care nu prezintă și dovezi a celor susținute.

În postările precedente, acesta a mai făcut referire la consumuri fictive de motorină, la angajări pe bază de “credit”, la faptul că sunt achiziționate piese recondiționate pe post de piese noi.

 

Vizualizări: 5,025

Alte articole din Actualitate:

Citește și: