Social

Cum arată sediul ISU Gorj după modernizare

Lucrările de modernizare demarate în urmă cu patru ani la clădirea în care desfășoară activitate Inspectoratul pentru Situații de Urgență (Gorj) au fost finalizate. Investiția s-a ridicat la aproximativ 6,5 milioane lei și a constat inclusiv în crearea de noi spații necesare activităților curente și pregătirii personalului pentru intervenție.

„În luna mai a anului 2018, instituția noastră a reușit să demareze un proiect având că obiect execuția lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiții „Mansardare și modernizare Pavilion administrativ la sediul Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Lt.col. Dumitru Petrescu” al judeţului Gorj.

În acest an, Ziua Pompierilor din România, pe lângă alte activități programate a venit pentru noi și cu mutarea în noul sediu al inspectoratului, o clădire complet reabilitată și dotată cu aparatură de ultimă generație”, au transmis reprezentanții ISU Gorj. 


Lucrările au fost finalizate la sfârșitul lunii august a acestui an. Urmează noi investiții la alte unități ale instituției din județ. ”Sperăm că în perioada următoare să reușim să ducem la îndeplinire alte două proiecte pe care ni le-am propus și mă refer aici la reabilitarea sediului în care își desfășoară activitatea Secția de Pompieri Turceni și relocarea, într-o construcție nouă, a Gărzii de Intervenție Novaci”, au mai spus reprezentanții ISU Gorj. 

Vizualizări: 787

Alte articole din Social:

Citește și: