Actualitate

Clienții McDonalds și KFC, furați la gramaj

Comisarii de la Protecția Consumatorilor au făcut un control la restaurante McDonalds și KFC din București, unde au constatat că porțiile de cartofi erau mai mici decât gramajul afișat sau că paharele cu sucuri erau umplute sub nivelul înscris. Au fost date amenzi de 15.000 de lei și s-a decis suspendarea temporară a activității, potrivit unui comunicat al Protecției Consumatorilor.

„Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București (CPCMB) a desfășurat, în primele zile ale acestui an, acțiuni de control la două cunoscute lanțuri de fast-food din Capitală: McDonalds și KFC, deținute de operatorii economici Premier Restaurants Romania SRL, respectiv US Food Network SA.

În urma neregulilor constatate, care afectau interesul economic al consumatorilor, comisarii CPCMB au aplicat amenzi contravenționale în valoare de 15.000 lei și au dispus măsurile complementare de: oprire temporară a desfășurării activității până la remedierea abaterilor, remediere a deficientelor de informare, în termen de 30 de zile, de la data controlului“, potrivit comunicatului CPCMB.

 
„Furatul la cântar sau cu ocaua păreau lucruri apuse de pe vremea lui Cuza. Sunt convins că nu compania mamă îndeamnă la furt, dar iată că se dovedește că ar fi trebuit să se implice mai mult pentru ca aceste situații să nu apară. Ce mi se pare cel mai ciudat este faptul că niciodată nu e favorizat consumatorul, când apar astfel de abateri. Permanent cel care pierde este acesta, iar cel care câștigă este operatorul economic. Transmitem, astfel, un mesaj, la începutul acestui an, că nu vom schimba abordarea decât în mai ferm”, a precizat Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

Vizualizări: 1,839

Alte articole din Actualitate:

Citește și: