Social
Angajează secretar general la primărie
Primăria comunei gorjene Bolboși anunță organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante de secretar general.
Este vorba de o funcție de conducere în cadrul compartimentului Secretariat General din cadrul Primăriei Bolboși.
Pentru funcția de secretar general al comunei, Clasa conducere, Grad I, sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile ştiinţe juridice, administrative sau ştiinţe politice, studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare.
Vechimea minimă necesară în specialitatea studiilor este de 5 ani
Perioada de depunere a dosarelor se încheie pe data de 11.04.2023.
Data de sustinere a probei scrise este 25.04.2023, ora 10:00 iar data și ora probei de interviu se vor afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.