Social

Angajări la o primărie din Gorj

Primăria comunei gorjene Bîlteni anunță organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea mai multor funcţii publice de execuţie vacante.

Posturile scoase la concurs în luna martie sunt următoarele: referent pentru Compartimentul Taxe și Impozite Locale, consilier achiziţii publice pentru Compartimentul Achiziții Publice, consilier pentru Compartimentul Taxe și Impozite Locale și referent de specialitate pentru Compartimentul Achiziții Publice.

Pentru postul de consilier, Clasa I, Grad asistent, pentru biroul Taxe și Impozite Locale sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţe economice și vechime minimă în specialitatea studiilor de un an.

Pentru postul de referent, Clasa III, Grad superior, pentru biroul Taxe și Impozite Locale sunt necesare studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat și vechime minimă în specialitatea studiilor  de șapte ani.

Pentru postul de referent de specialitate, Clasa II, Grad superior, în Compartimentul de Achiziții Publice sunt necesare studii superioare de scurtă durată, absolvite cu diplomă, în perioada anterioară aplicării celor trei cicluri tip Bologna profil construcţii, specializarea construcţii civile şi industriale și vechime minimă în specialitatea studiilor de minim șapte ani.

Pentru postul de consilier achiziţii publice, Clasa I, Grad superior, în Compartimentul de Achiziții Publice sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţe economice și vechime minimă în specialitatea studiilor de șapte ani.

Dosarele de concurs se depun până la data de 20 martie, iar data de susținere a probei scrise este 30 martie. Data și ora probei de interviu se vor afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

Vizualizări: 964

Alte articole din Social:

Citește și: